Subject: FW: Projektikonkurss "Veeohtude ennetamine 2025"
From: "Mikko Virkala" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 11:08:38 +0300

From: Kaupo Kaasik <[email-masked]>
Sent: Sunday, July 20, 2025 7:36 PM
To: Mikko Virkala <[email-masked]>
Subject: Re: Projektikonkurss "Veeohtude ennetamine 2025"

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Käesolevaga kutsub MTÜ Mustvee Vabatahtlik Järvepääste 12. juulil esitatud 
taotluse tagasi.

Lugupidamisega

Kaupo Kaasik

Kontakt Mikko Virkala (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 17. juuli 2025 
kell 15:02:

Tere

Vaatasime üle Teie taotluse ja dokumendid ning kontrollimisel selgus ei 
nähtu, et oleks tehtud üldkoosolek ja juhatuse liikme volitusi pikendatud 
või valitud uus juhatus. Äriregistris on ainsad dokumendid asutamise jms 
kohta ja peale seda ei ole seal midagi. Ilma üldkoosolekuta ei saa ka 
kinnitada majandusaasta aruannet aga need on esitatud. Põhikirja kohaselt 
volitused kolmeks aastaks!?

Lisaks on omaosalus projektis alla 10%! Projekti omafinantseering peab 
moodustama vähemalt 10 protsenti projekti abikõlblikest kuludest (kogu 
projekti maksumusest)!

Seega ootame Teie tagasisidet ja tõendavaid dokumente hiljemalt 20.07.2025 
kella 12.00!

Tagasiside saata palun e-postile: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Mikko Virkala

Ennetustöö osakond

ekspert

+372 5300 1461

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>